lørdag 28. januar 2012

Slutt på revetørken 27.01.2012

                                                                                                                                                                             -4 grader lett snævær
                                                                                                                                            
Da var endelig revetørken over for min del. Kommer meg ut.i glugga ca halv ett. På slaget ett kommer en rev fra sør. Den stopper opp på 120-130 m da slepper jeg kula. Hører ikke noe innslag, noe jeg pleier og gjøre, og er da ganske sikker på bom. Men etter 3-4 sekunder lyser det i øyne på skuddplassen,jeg venter noen sekunder før jeg slepper skudd nr to. Det legger på røret. Hannrev 5,5kg min 7 for sesongen og gluggas 17 siden oktober.

 
Vidar.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar