torsdag 15. mars 2012

14.03.2012 Eilert skyter sin første rev.

Start 20.45
Slutt 00.00

-1 liten trekk fra sør

Vi ankommer glugga og småprater litt. Etter noen timer sovner jeg - Eilert holder posten.
Litt før tolv blir jeg vekket av at noen sier navnet mitt... etterfulgt av REV.

Bråvåkner og ser riktignok reven komme trekkende ved søpplehaugen. Ber Eilert vente... puste ut... der stopper reven. jeg sier Skyt, skuddet går etterfulgt av et klask... stille...
Jeg betrygger Eilert med at det der var en kjernetreff.

Vi går ut og i det vi runder hjørnet blir vi møtt av 3 par øyne.... mer rev?
Får bedre lys og finner de i kikkerten.. rådyr... Hadde reven vår stalka de kanskje?

Grattis til en fornøyd revejeger med full klaff på andre turen i glugga :)


Hanne, 7,2 kilo avstand ca 80m. 22-250 35 grs vmax

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar