tirsdag 6. mars 2012

En tispefrøken kom på besøk 06.03.2012

ca 0
trekk fra sør

start 20.10
slutt 22.30

Einun kom ned til Enebakk for å være med på revejakt. Vi kjørte fra meg ca 20.00 og ankom glugga få minutter senere. Satte oss godt til rette og diskuterte skuddvinkler og hold.

Etter ca to timer så jeg øyne bak 150m markøren, inkommende rev. Reven virka litt ubesluttsom og jeg hadde best vinkel så jeg forsikra meg om at det var ok at jeg tok skuddet. Den stoppet på 150m med siden til og jeg fant bogen med rødpunktet, avsikret og lot kula gå. Et klask etterfulgt av et rundkast, så var det slutt.

En pen tispe som skal stoppes ut :)



Einun hadde med seg kamera, så jeg var så heldig å få et bilde av meg selv og en rev for a change :)


Fornøyd skytter :)


Håper at det var spennende for gjesten selv om det ikke ble til at han fikk skyte selv.

Jaffa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar