tirsdag 10. april 2012

09.04.12 Bom på rev i regnvær

Start 21:00
Slutt 23:40                                                                                                       
Regn, +1, skiftende vind


Stille i starten,  en av kattene er ute og vimser og gir meg litt trua på at kanskje reven og er ute i regnet.
ca2300 dukker det opp øyne bak søpplehaugen. men etter litt fram og tilbake bak der blir den borte.
Ukjent hva det var. Løfter blikket fra kikkerten og ser rev komme i fra bakant i nord.
stopper opp og setter seg på en 120-130m tar meg god tid og legger skuddet mitt i kassa på den. klasker godt. Men finner ikke igjen reven i kikkerten. Så ikke noen rev dra av gårde, og hørte et innslag. etter 30min ettersøk så var reven ikke å finne. Regnet høljet ned så søket ble avsluttet.
så blir å ta en ny tur etter jobb i dag for å se om jeg finner den.

10.04.12
Da har vi hatt en tur ute og leitet i dag. Ingen tegn til reven, verken hår eller blod på skuddplassen så vi konstanterer bom på den og rifla skal få en tur på banen for å se om den treffer der den skal 

Ole-P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar